St. Alien: Doğa Ana

29.10.2020
Sevgili insanoğlu;
ben artık seni omuzlarımda taşıyamıyorum, 
üzülerek bildirmek isterim ki
artık daha fazla yükünü kaldıramayacağım.

Yorgun ve bıkkınım, kızgınım, öfkeliyim,
Farkındamısın bilmiyorum ama
sen doğada mevcut olan tüm varlıklar içerisinde 
durmaksızın, sürekli bana zarar veren
yegane varlıksın.

Uyarılarımı iyi dinle, bana kulak ver
artık ne olursun tonlarca plastik atığını üzerime bocalama,
filtresi takılmamış bacaların ile sanayi üretimi yapma,
ilkel fosil yakıtı bir kenara bırak
siyanür ile altın arama

Bana dön, bana gel,
benim doğal enerjimden yararlan
ayakların yeniden toprağa bassın
doğana uygun yaşa, özüne uygun davran.

Uyduruk, endüstriyel yapay gıdalar yerine benim meyvelerimden yararlan
fakat unutma, sanıldığı gibi verdiğim her ürün sağlığına yararlı değildir
sonuçta bende kusurluyum, benim de bazı zararlı meyvelerim var
onlardan uzak dur.

Plastik şişelerde, ambalajlarda ürün üretme ve tüketme.
Eskiden olduğu gibi cam dan yararlan.

Sevgili insan oğlu, artık yükün çok fazla, seni daha fazla taşıyamam
ve uyarılarıma kulak vermez isen eğer, değişmemekte direnirsen
seni tümüyle yok etmek ve soyunu kurutmak zorunda kalacağım.
Bu son uyarım.

Doğa Ana

St. Alien
29.10.2020

No comments:

Post a Comment

Your comment is awaiting moderation.